Unikátní hot-hatch se prodal za pozoruhodnou aukční cenu 90 000 liber (108 000 €) prostřednictvím online burzy Collecting Cars, která také drží starší světový rekord v prodejní ceně za Clio V6 fáze 1 62 540 liber, což je 75 000 €. Burza také držela předchozí rekord modelu po modernizaci – fáze 2 na úrovni 73 000 liber (88 000 €).
Rekordní Clio V6 je příkladem youngtimeru s nízkým počtem najetých kilometrů. Navíc je vyhotovena v oku lahodící žluté barvě (acid yellů). Tento odstín laku byl nabízen jako speciální příplatkový prvek a je výjimečně obtížné ji najít. Pouze 8 kusů bylo vyrobeno s pravostranným řízením a 21 na celém světě.
Barvu karoserie doplňuje volitelná příplatková výroba, která zahrnuje ručně šité čalounění z jemné kůže Nappa v šedé barvě Storm jako součást kompletního koženého balíku – ta je namontována jen na 18 kusech po celém světě. Balíček obsahuje kožené výplně dveří, kožený kryt motoru, kožené manžety řadicí páky a ruční brzdy, kůží potažený volant a světle šedou Alcantaru na stropě a sloupcích čelního skla.
Tento kus je poháněn uprostřed uloženým 3,0litrovým motorem V6, který posílá na zadní kola přes šestistupňovou manuální převodovku kolem 255 k. Má najetých něco přes 17 000 mil, což odpovídá přibližně 27 500 km a komplexní servisní historii, o kterou pečují výhradně prodejci Renault.
Vůz má také jedinečnou historii, kdysi se používalo jako safety car na sérii závodů Clio Cup 2005. Zúčastnil se také Goodwood Festival of Speed v roce 2005, kde jej pilotoval bývalý pilot F1 Patrick Tambay. Byl také přímým vítězem ceny „Nejlepší Clio V6“ na Originu RS 2016 (největší utkání V6 Clio ve Velké Británii).
Při uvedení na trh byl Phase 2 Clio V6 nejsilnějším dostupným hot-hatchem. S navýšeným výkonem o 25 k oproti svému předchůdci dokázal zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,8 vteřiny a dosáhnout maximální rychlosti 245 km/h. Tyto pozdější verze měly také trošku delší rozvor, širší přední rozchod, tužší odpružení a přidání pevnějších pomocných rámů a upravená ramena na nápravě.